Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Imi szerint a világ

Szerintem........

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Életem első blogbejegyzése (szerintem......)

2007.06.18. 13:14 | imiblogja | 2 komment

Címkék: munka barátok internet család autók szex isten csajok filmek haza vállalkozások balesetek telefonok

Hallihó ti ott akik még eddig nem tudtátok, hogy vagyok....

Hát elkezdtem életem első naplóját. Eddig nem azért nem csináltam, mert ne lenne mondandóm, egyszerűen csak lusta vagyok.

Apropó lusta. Nagyon nagyon..... Minde tettem, cselekedetem, gondolatom, döntésem mottója: hogyan tudom a legkisebb erőfeszítéssel elérni azt amit akarok?

Tudjátok miért? Mert ti is lusták vagytok, és mivel nem szeretnék senkit rávenni semmire, csak olyan dolgokon töröm az agyam, amit ti is utáltok, mert bonyolult, mert fárasztó, mert sok nyűg van vele. Én ezeket az élet nagy dolgait úgy gondolom végig, hogy miért az, miért bonyolult, miért fárasztó, miért van sok nyűg vele?

"Östenbizony" az én alap lustaságomból született egyszerű megoldásokat meg fogjátok találni ebben a blogban.

Mikről fogok írni?

Mivelhogy rendkívül ritkán számítok baráti körömön kívüli látogatóra, elsősorban ebből a körből merítek, azokat a közös problémákat fogom feszegetni, melyeknek témái általában:

család, munka, barátok, csajok, isten, haza, filmek, vállalkozások, balesetek, szex, internet, autók, telefonok, stb.

Semmi olyanról nem fogtok nálam irományt találni, melynek témája:

sok munka kevés pénzért, politika, reklámok, vasalás, bevásárlás, stb. stb.

Ha rólam akarsz tudni, majd később talán. Egyelőre maradjunk az én lusta gondolataimnál.

Üdv rád és házad népére!

Imi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://imiblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr97100950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veszpremman 2007.06.19. 13:24:19

Kedves Blog tulajdonos ! Nagyon tetszik a próbálkozás az új bemutatkozó blog, az igazság kimondása. Szerintem az irányt kellene megkeresned, azt ami érdekes lehet mások számára is. Pár észrevétel vagy inkább ötlet: - a marcsi használata és az ezzel kapcsolatos okfejtések - aktív szexuális élet - hogyan lehet tartalmas életet élni - munka és szabadidő stb Jó munkát kívánva, üdv: veszpremman

kósa.szabolcs · http://www.webkoncept.hu 2007.06.19. 17:17:22

izgatottan várom a fejleményeket, a kezdés ígéretes! csak így tovább!
süti beállítások módosítása